Barcelona-Munich-Delhi-Katmandú

Des de fa temps, inspirada per Amelie i altres fonts, volia endur-me un Troll als diferents llocs que anés visitant, no sabria quina dir quina és la gràcia, ni tampoc fer una gran argumentació del per què, simplement hem venia de gust i em semblava graciós.

Per fi m’he  decidit i a més amb blog incorporat! fa temps que també em rondava la idea d’escriure un blog, però com sabeu aquelles que em coneixeu jo sóc més xerrarie que escriptora, i mai m’havia acabat de decidir a fer el pas!!!

En fi, avui començo una nova aventura, un nou viatge i que millor que fer un “estrenu por todo lo alto”.

Així doncs avui queda ingurat el Viatge del Troll, l’inici d’una tradició viatgil i el principi d’una història que s’explica en fotos i lletres!

5 thoughts on “Barcelona-Munich-Delhi-Katmandú

  1. Guapaa! M’encanta la idea!!

    Benvinguda al mon del blog!! Jo et seguiré a tu i al teu troll en aquesta nova aventura! Gaudeix en el teu viatge i ja ens aniràs informant!

    Fins el proper post! 😉

  2. Buen viaje, que disfruteis, y que las experiencias y vivencias que tengais, os hagan ser mejor si cabe de lo que sois.
    Que el trol tambien se lo pase bien.
    Un fuerte abrazo para los dos.

  3. Lídia molt bé!!
    Espero que el viatge sigui fantàstic i que ens poguem retrobar ben aviat i escoltar totes les anècdotes que tindras.
    Petons i endavant amb el blog!

Leave a Reply

