Fer 25 al Nepal

(abans de tot dir que tingueu en compte que no puc posar accents, no existeix la c trencada i a mes ja sabeu que normalment faig faltes…aixi que no les reviseu, jijijiji)
Ahir va ser un dia esgotador i motivador! Despres d’unes 25 hores vitjant pel mon per fi vam aterrar a Katmandu! alla un cotxe de la policia ens estava es esperant!!! si , si a la primera de canto i ens detenent!!!! jajajaja no pas! pero l’oncle del Samrat (amic nepali que l’Adria va coneixer a Dallas) treballa a la policia i va enviar a un tio per a que ens anes a buscar a l’aeroport! brutal!!!!la ciutat ja es un caos, pero anar amb un cotxe de la poli pensant que ets el rei del bambo encara fa mes por!!!!

El trajecte va ser curt pero intens, ja que les olors de la ciutat, l’ambient, la gent…ja ens vam comensar a empapar de la ciutat. El Sam ens havia buscat un hotel, ja que es veu que la seva mare ha fet mes gran la cuina durant aquest 7 anys que el Sam ha estat fora i es veu que fins i tot ell dorm al terra!!! aixi que ell s’havia encarregat de buscar-nos un hotelet a la zona de Thamel (barri d’estranger) com a bons catalans li hem preguntat el preu moltes vegades, pero encara no ens el vol dir…es mes preten pagarlo ell!!!! de moment totes les rupies que hem canviat ens les haurem de menjar, ja que entre el Samrat i tots els seus amics no paren de convidar-nos, no ens deixen pagar res!
Ahir un cop instal-lats vam anar a menjar a un restaurant, que mes aviat semblava un local social, alla ens vam trobar amb molts amics del sam, varem menjar uns momos, beure unes cerveses i fumar com uns descosits!!! i cap a les 21:30 tornada cap a l’hotel dormir que ja tocava, el dia pero no podia acabar de millor manera! dos dels amics del sam ens van agafar per banda i ens van pujar amb moto fins al hotel!!! increible anar amb moto pel Katmandu caotic, passant per carrers de mil olors, amb llumets i escoltant de fons els Rolling, TOTA UNA AVENTURA!!!
I avui…dia dels meus 25 anys!!!!
El dia ha comensat a les 12, ja que l’Adria i jo hem dormit fins a mes no poder!!! el Sam i  un altre amic ens han vingut a buscar i hem anat direccio les afores de Katmandu! Despres de una caminata que no relatare (ja que per a tothom ha estat facil menys per mi…) Hem arribat a un Temple, un lloc de pau, tranquilitat i bon rotllo! hi havia un munt de gent passant un dissabte qualsevol (estil dominguero) pero sense els crits! es respirava un ambient de molta tranquilitat.
Al arribar una dona amb un gran somriure ens ha repartit carmels i pastanagues! ha estat fantastic! Despres de descansar caminadeta cap a baix (molt mes facil!!!) i agafar  un bus per tornar cap a Katmandu, tambe tota una experiencia…a Barcelona em moltesta anar com una sardina al tren…aqui forma part de l’encant i la magia de la ciutat!
L’hora del internet cafe s’esgota, i aqui mai se sap quan se’n pot anar la llum, aixi que intentare ser breu, i dir que fer 25 anys al Nepal vol dir:
-caminar per la muntanya
-pujar unes escales de coix que no acaben mai
-tenir la recomensa de pujar i pujar per arribar a un lloc idilic de la pau
-que uns nepalis pensin que estas bja per fer una foto a un troll de cabells liles (mama es emafrodita, pero te el cabell lila…si et serveix:)
-passar una estona contemplant la muntanya i escoltant el silenci
-pujar a una furgo (bus)que porta la porta oberta per a que vagi pujant i baixant la gent
-escoltar converses on nomes entenc paraules aillades (haig d’aprendre angles d’una punyetera vegada)
-prendre un te bullint i trobar-me proteines dins (una moqueta a mort)
-sopar uns momos, arros i nap i ESPECIES!!!!
En definitiva fer 25 ays al Nepal ha estat diferent!!!!

4 thoughts on “Fer 25 al Nepal

1. Moltes felicitats en el teu aniversari, Lídia! Espero que li porteu de part meva i de tota la família al proper temple budista que visiteu una ofrena que pot ser una peça de fruita o aigua o unes espelmes.

2. Per molts anys, Lídia! Que bona la idea del bog, així ens aneu explicant i també nosaltres ens evadim una mica de la rutina d’aquí.
    Disfruteu molt i feu moltes fotos 🙂
    Un petó.

3. Quin bon rotllo Lídia que transmets!! Pel que expliques te pinta de ser genial tot allò. Me’n alegro de que hagis passat un dia genial d’aniversarii! Molts petonets!