Ka Kha Ga Gha Nga, vocals???

Tornem i marxem…
Com alguns ja us heu imaginat, hem estat un parell de dies fora! Fugint de la polucio i el caos de Kathmandu hem marxat un dia la muntanya!
Tots aquells que ens dediquem al lleure o al mon de l’educacio sabem que la nit a la muntanya es magica per crear un clima de confiansa i enfortir lligams, com no, aquesta vegada no podia ser menys!

No sabria dir-vos al lloc on hem anat, no recordo el nom, pero podriem dir que hem anat a una casa rural!
Cami cap a la esperada pau de la muntanya varem parar a Bhaktapur, un poblet, poblet…amb gran quantitat de temples i palaus, cosa que encara fa que sigui mes encatntador i entranyable.

Alla vam passar tot el mati, passejant pels carrerons, parlant, fent fotos i jugant amb infants (el meu “miki, miki, miki, mouse” sempre triunfa). Com no, era un dia festiu i tambe vam veure com es feien sacrificis animals…
A la tarda el Samrat i dos amics seus (Onup i Sourou) van venir a buscar-nos, acompanyats per un taxi per portar-nos fins a les muntanyes! El cami tota una ventura…sobretot pel gran moment de parar a un descampat amb 4 tenderetes, comprar uns wiskis i unes cerveses i pujar d’alt de tot d’una torre a fent un brindis!!!!!

Arribar a lloc va ser lliberador, prou claxon, prou motos i molta menys policio! Un temps per instal.lar-nos i despres….sopar, beure i xerrar!
Va ser una nit intensa, molt intensa… grans temes per reflexionar, questionaments personals i ganes de dir moltes coses i entendre’n encara mes! Potser mai havia tingut la necessitat imperiosa d’escriure en el moment allo que m’estava passant, allo que estava sentint, i per primera vegada ho vaig haver de fer…potser perque no podia parlar clarament o potser perque hi ha coses que costa dir en veu alta! Crec que aquest viatge es alguna cosa mes que aixo…crec sincerament que estic fent un proces d’ autoconeixement, creixement personal o com punyetes li volgueu dir!
La nit es va allargar i no sabria dir si per les converses, les cerveses o la llum de les espelmes avui tinc la sensacio de ser mes a prop de grans persones, sense que idiomes, nacionalitats, ni creences ens facin allunyar!

8 thoughts on “Ka Kha Ga Gha Nga, vocals???

  1. Ei Lidia quines coses més intenses que escrius,
    de veritat que m’enganxes!

    No saps quina enveja em fas, m’encantaria poder viure i sentir amb tu
    aquestes coses noves que expliques!

    Una abraçada molt forta

  2. Carai Lídia, quin súper viatge!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Buff quantes coses esteu veient i vivint, us deuen faltar hores per pair-ho!!!! Quan torneu me pido hora per venir a casa vostra a sopar (amb la Gemma i +!) i ens ho expliqueu tot!!!!!!!!!!!!!

    I això del procés d’autoconeixement…sona molt bé, ÀNIMS!!!!!!!!! Val la pena aprofundir en nosaltres, encara que de vegades ens fa por, espanta molt!!!!! (me pido també un cafè tu i jo i m’ho expliques…què et sembla?! Si et ve de gust eh, sense compromís!!!!)

    Que us vagi moooooooooooooooooooooooooooooooolt bé!!!!

  3. Nit a la muntanya!! M’encanta! Nena, com estàs gaudint…expliques tot això i, com diu ta mare, ens transmets tanta pau… Me’n alegro que estiguis passant tans bons moments i que aquest viatge t’estigui fent crèixer com a persona!
    Un petonet molt graan i molts records!!

    Miki, miki, miki, miki, mooouuse! ^^

  4. Hola guapa!!!

    Quina enveja més sana tinc ara mateix de llegir que bé que ho esteu passant. A vegades ens oblidem que poques coses necessitem per sentir-nos feliços i tranquils. Està molt bé viatjar i conèixer persones perquè ens ho recordin…
    Molts petonets i a disfrutar!

    Berta

  5. Ostres tu, com t’ho montes! M’encanta! Aprofita el viatge minut a minut. Bé, de fet ja ho deus estar fent.

    Ja m’explicaràs el “miki, miki, miki, mouse”.

    Un petó

  6. Lídia, estàs fent un viatge impressionant, no només pel lloc i la cultura, si no tb per coneixe’t molt millor. Aprofita-ho al màxim, sortiràs molt més segura i amb confiança a tu mateixa. Cada dia vaig mirant a veure que dius de nou, m’encanta.
    Un petonet i gaudeix moltíssim

  7. Ei guapisima!!!!!!!!!!!!!!! guau com m’agrada les coses que escrius! està molt bé que poguis compartir amb nosaltres in situ el teu viatge, tant físc com interior!!!!!!. Amb el sol fet de tenir la necessitat d’escriure tant per tu com per compartir amb nosaltres aquest viatge, ja val la pena haver-ho fet i seguir-te en la distància físca (tot i estar d’alguna manera conectats amb tu).Aquests viatges remouen tant, és un viatge a l’nteior d’un mateix també, un petit pas cap a l’autoconeixement, que sovint el nostre dia a dia ens impedeix fer degut al nostre ritme frenètic….allà en la distància del teu món, tot es veu d’altre manera…empapat bé que aqui som molts que necessitem una mica d’aire fresc, d’una retrobada d’allò que ens és originari, les nostres arrels….i segur que tu ens emportaràs una mica d’allò que s’en diu essència.

    Cuida’t i retén tot allò que poguis d’aquesta experiència, que no es tornarà a repetir.

    Marta

Leave a Reply

