Chitwan en imatges

Com era d’esperar ens hem quedat uns dies mes a Chitwan, realment no podiem deixar perdre la oportunitat d’exprimir aquest lloc! Aquests dies hem pujat a lloms d’un elefant, ens hem endinssat a la jungla, hem anat en canoa entre cocodrils, hem vist postes de sols precioses i hem passejat en bicicleta pel passat…
Us deixo unes quantes fotos per a que us vingui aquesta enveja sana que comenteu alguns😛

Aixo es el que veiem des de la terrassa del nostre hotel…m’encanta!!!

una del troll

La canoa forsa inestable…entre la por dels cocodrils i la por de caure a l’aigua i que la camara vagi a prendre per sac va ser un moment forsa tens…

Despres d’aquests dies de privilegi i relax dema tornem al caos de Kathmandu, pero amb ganes de retrobar-nos amb el Samrat i fer un soparet amb la seva familia!

5 thoughts on “Chitwan en imatges

  1. Quines vistees!! M’encanten! Buah quin yuyu amb els cocodrils jajaja, per sort els elefants semblen força simpàtics!! ^^

    Lídia! Estic desitjant fer un cafelet quan tornis per que ens ho expliquis en persona!! Si és enveja sana sí!! T’estàs cremant molt amb el sol??😛

  2. Gràcies per les imatges, són realment impressionants.
    Qué blaquet es veu l’Adrià!!, però també es veu que s’ho està pasant de conya
    Una abraçada

  3. Guapa!!! Per fi m’estreno al teu blog…
    Les fotos són increibles. Ja estic desitjant que m’expliquis cada moment!
    Ahir vaig rebre el vostre missatge. Em va fer molta ilu!!! Ha estat genial pujar en elefant, oi? Com ens agrada fer el guiri…jejeje!! Accepto consells!
    Bueno nina, que gaudiu al màxim el temps que us queda. Jo tinc moooooltes ganes de veure’t…
    Records a l’Adrià i una abraçada enorme per tu!!!

  4. Hola cariño, el viaje impresioante, el Troll se lo estará pasando pipa.
    Un beso para los dos, disfrutar de la experiencia, como nosotros la estamos viviendo aqui, je..je..je..je..en Barcelona

  5. Nen que !!! ja hem trobat feina de neteja elefants o què?
    Apa que t’ho estas passat de por, i la Lidia a quí neteja, al TROLL?
    Petons i seguiu informant de les aventures.
    Jo hi aniré algún dia i necessito contactes.
    Muaks

Leave a Reply

