Adpatació completada

Una setmana a Barcelona i ja començo a estar del tot adaptada, quina llàstima!
Em poso incens a casa per recordar els olors, miro constanment les fotografies per no oblidar les imatges i tinc la necessitat de parlar amb la gent que ha viscut el mateix… Fins i tot crec que he decidit seguir escrivint en el blog perquè d’alguna manera es el lligam directe amb el Nepal!
Però bé, cal seguir endavant, no em puc quedar només en els records; sinó fer d’aquest viatge, d’aquesta experiència l’inici d’alguna cosa…encara no se molt bé què, però estic convençuda que és l’inici “d’algu”!
Ara espero ser capaç de fer d’aquest espai un lloc de reflexions, pensaments, idees… en definitiva crear un lloc que em permeti expressar-me tal i com em doni la gana.

One thought on “Adpatació completada

  1. És que això d’escriure és un “vici”, sobretot quan li agafes el gust a dir el què et sembla sense que ningí t’interrompri, jajajajaja

Leave a Reply

