Judit

Fa uns anys vaig conèixer una noia timida i calladeta…tot pura aparença. La vaig conèixer per aquelles casualitats de la vida, fent una reunió per a uns casal de setmebre i en aquell moment no em podia ni imaginar qui tenia al dabant!
Ara puc dir que vaig conèxer a una de les millors persones que mai he conegut i puc dir amb la boca ben oberta que ara és la meva amiga, la millor!
Amb aquests anys, hem passat diferents etapes. Primer erem simples companyes de feina, gairabé unes desconegudes, després companyes de taula on vam começar a intimar i compartir grans, bons i complicats moments i on les circumstàncies van fer que anèssim construint una amistat…fins arribar a l’actualitat on se’m fa dificil no tenir-la aprop!
Aquesta personeta es casa! i segurament per la resta de mortals no es un fet de gran rellevància i jo no es que cregui especialment en el matrimoni, però per ella és important i per tan per mi també i per tan li dedico una entrada!!!
Aquest cap de setmana ha estat el comiat de soltera que podriem descriure com: matinar, riures, nervis, sopresa, esmorzar, riures, brometes, tramvia, caminar,pijama, sabatilles, probes, riures, cançó de la felicitat, riures, riures, Grease, riures, fotos, caminar, bus, riures, cervesetes, dinar, amanida de cabra, riures, cervesetes o gintònic, risoterapis, riures, riures, riures, riures, riures, toallitas, colònia de mora, riures, soparet, màgia, gintònic riures, humor, monòlegs, riures, riures, metro, hospitalet, riures, gintònic, riures, música, ball, riures, gintònic, riures, riures i bona nit, o bon dia???
En definitiva un dia fantàstic! espero sincerament que la futura novia hagi gaudit del seu comiat, que al cap i a la fi el que preteniem era fer-li passar un gran dia i sobretot fer-li saber quan se l’estima!
Dissabte vinent es el bodorrio… una nit a una casa rural ens espera… i en tinc moltes ganes!és la primera “boda” d’una amiga i mira em fa molta il·lusió…a més és la de la Judit i per tan doblement emocionant!

3 thoughts on “Judit

  1. Oooh! Canvi de look del blog!

    Es mereix una entrada i molt més!! Jajaja! M’hagués agradat viure tot el dia de comiat, però la nit va ser força completa ja! Afegeixo uns quants riures, riures, riures de la meva part!😀
    Espero que la boda vagi genial i el cap de setmana igual!

    A veure si fem més sovint quedadetes d’aquest tipus ooook???

    Un petonet!! Y viva la novia!!

  2. Amore!!! Quin luxe i quin orgull esser la protagonista d’una de les teves entrades al blog…
    Ara ja fa uns sis anys que ens coneixem i, com tu dius, la nostra relació ha anat evolucionant fins a esdevenir una GRAN amistat… Jo també recordo les primeres trobades, tímides, prudents; les primeres aventures, els primers riures, els grans i fantàstics bons moments…També aquells més durs i que, sens dubte, haguéssin estat tremendament horrorosos si no t’hagués tingut al meu costat!
    Ara, amb el temps i desde la distància puc valorar-los, fins i tot, com a simples experiències que ens han ajudat a crèixer juntes i estimar-nos encara més…
    Sóc molt feliç. Sé que, per davant, tenim encara moltíssims grans moments per compartir. Sens dubte, el comiat ha estat un d’ells… Agraïr-te tots els esforços que, estic segura han estat moltíssims, per preparar-ho i també per estar al meu costat al llarg de les 24 hores… Em sento molt contenta i orgullosa de poder-te tenir al meu costat en un dels moments més importants de la meva vida.
    T’estimo moltíiisssim!!!!

    Y que viva las amigas de la novia!!!!!

  3. Estic totalment d’acord que la Judit és una grandissima persona. Jo no hi intimitat amb ella tant com tu, però, guardo molts grans records dels moments compartits (campaments, excursions, colònies, discusions…). Totes hem compartit riures i plors juntes i… compartir aquestes emocions a mi m’ha deixat una petxada en el cor.
    Jo us he anat “seguint” aquests dies i ser que ha sigut molt maco.
    Me n’alegro molt i molt de que siguis feliç judit, perque t’ho mereixes.
    I me n’alegro molt i molt de que tu Lidia, li hagis dedicat una entrada…
    Per mi les dos sou unes grans persones amb les que he tingut la sort de compartir moltes i moltes coses.

    Moltes gracies per compartir el camí de la vida amb mi.
    Thais

Leave a Reply

