Casualitats

Mai havia vist el programa de tv1 d’Españoles en el mundo, jo sóc més d’afers exteriors i callejeros… Però, com tothom sap, ahir feien el Barça-Inter a Tv1 i per aquelles casualitats de la vida després feien Españoles en Nepal! mira tu que bé!!!!

Evidentement l’Adrià i jo ens vam quedar a veure el reportatge amb la emoció i intriga, ja que amb aquest tipus de reportatge mai se sap…
Però el resultat no ens va desegradar del tot, ben el contrari… ens va agradar força ja que mostra de manera fidel allò que nosaltres hem conegut, vist i viscut, tot i que 50 minuts és fa curt…

Com a curiositat dir que nosaltres vam conèixer a l’home que surt al principi tocant el “violí” (no se com es diu aquest instrument, però tots toquen la mateixa cançoneta: enso piriri, enso piriri…) i també vam veure al senyor que talla al cabell al carrer!
Va ser emocionant veure els carrers pels quals caminavem fa quatre dies…

4 thoughts on “Casualitats

  1. Justament aquest mati pensava “merda! ja m’he oblidat de com era la cansoneta tipica del Nepal!” gracies per recordar-m’ho!!!

  2. Si, si és un programa molt interessant, esta molt ben fet perque et dona una visio de gent que viu alla per diferents motius, gent molt variopinta, ara amb lo de la tdt no tinc tele…i mel vaig perdre, pero es un dels meus programes preferits!!! crec que despres fan la versió contraria, que son extrangers que viuen a Espanya….els programes de viatges són el millor!!!!!!!!jajajaja.

    • Si vols veure el reportatge he penjat l’enllaç! però com estic probant coses del Blog potser ha pasat desapercebut. Ja veuràs que les paraules Españoles en Nepal, són un link que et porta al reportatge. Està bé que tv1 a més d’haver decidit no fer publicitat pengi tots el programes a la web!
      A falta de viajar bunos son los programes!!!jajajajaja! un petó

Leave a Reply

