Edinburgh 1,2,3!

Com ja vaig anunciar fa temps (ho sé actualitzo de uves a peres…), aquest estiu Escòcia ens esperava a mi i al meu Troll (element que fa poc que m’acompanya, però s’ha fet gairebé imprescindible)
A més de la companyia del Troll, Escòcia l’he viscuda acompanyada de l’Adrià, la Irene i el Sergio, en definitiva, La Família!!!
Escriure cada dia, durant el viatge, ha estat impossible, però durant aquests dies intentaré fer-ne una bona narració…suposo que les 500 fotos que m’he cascat m’ajudaran a recordar…(potser tindré alguna col·laboració i fins i tot algun vídeo molt il·lustrador!)

En fi, per començar parlant del viatge és imprescindible parlar d’Edinburgh. Al meu gust una ciutat petita i encantadora, en un parell de dies, 3 com a màxim la tens vista! El Castell (que al meu parer sembla més una fortalesa), els parcs plens de gespa, els adoquins i les cases amb aires medievals, tot plegat creen un aire diferent. Passejant pels carrers vaig entendre perfectament com la J.K. Rowling va imaginar-se un món de màgia!

Com a coses recomanbles destacaria:
– Menjar una hamburguesa (hi han vegetarianes) al carrer George Street, en un restaurant que era un antic banc.
– Pujar al castell i baixar passejant per la Royal Mile
– Comprar alguna cosa a Princes Srteet
– Escoltar com sonen les gaites sentada en un banc dedicat algun familiar

– Fer un bon dinar, sopar o com es digui l’apat què és fa a les 17:30h de la tarda a El Mitre (Royal Mile)
– Fer una petita excursioneta a “El Sillón de Arturo”
– Prendre una Guiness a Last Drop i escriure alguna cosa a la pissarra del labavo

Algunes de les recomanacions les trobareu a molts foros, jajaja, però d’altres les he descobert jo sola!

4 thoughts on “Edinburgh 1,2,3!

  1. Guapa!!!!

    Que tinc moltes ganes de veure´t i intercanviar experiències!!!

    Un beijo muito, muito grande des du Brasil

  2. Els gaiterus eren els ZZ Top escocesos.

    Ara em sap greu no haver tornar a dinar al Mitre. Imprescibdible. Des de l’hamburgesa enorme de Angus, al espectacular salmó amb crema de llimona i l’enorme Haggis.

Leave a Reply

