Castells…

Veig que explicar el dia a dia del viatge serà difícil, ja que cada dia m’oblido dels detallets i sobretot per la meva gran vagància…
Per això he pensat fer unes quantes entrades temàtiques que englobin diferents aspectes importants del viatge, sobretot destacant recomanacions, què em semblen importants si voleu viatjar per Escòcia, i curiositats que hem descobert o que ens recomanaven els foros!


La primera entrada temàtica, no podia ser una altra que la dedicada als impresionants castells.
El primer que vam veure va ser el de Dunnottar, castell que tot i estar en runes té el seu encant, està situat en un penyasegat cosa que ja fa que sigui un lloc màgic i a més està envoltat d’històries i llegendes que fan que sigui un lloc fantàstic.

Passejant per dins el castell, m’imaginava com seria celebrar una festa tots vestits de priceses i caballers i escoltant música medieval.

Un altre castell a destacar és sense dubte el de Eilean Donan castell conegut per la pel·lícula de “Los inmortales”.


Està molt ben conservat i el llac i les muntanyes que l’envolten fan d’aquest castell el més maco què he vist i sobretot el més autèntic, o se més no el més semblant el que hi ha la meva imaginació quan penso en un castell.

No vam entrar-hi, tot és molt car, i ens va semblar millor fer un cafè i gaudir del paisatge.

Una altra castell que vam considerar imprescindible de visitar va ser el del clan McCloud. La veritat és que va ser una ESTAFA i així ho vam deixar en el llibre de visites.

Després de pagar el que considero un dineral, va resultar que el Castell estava en obres i tapadet en una lona, així que només el vam veure per dins.

Tema important a tenir en compte! Quan volgueu visitar un castell heu de tenir en compte que, a Escòcia, molts dels castells no estan a d’alt d’un turonet, sinó que molts estan en mig de boscos i jardins i que llavors no és veu el castell fins que no entres. Abans de pagar l’entrada assegure-vos que podreu vure el castell!

5 thoughts on “Castells…

  1. uf quins records!
    jo vaig fer el viatge a Escòcia en pleno fervor Señor de los anillos (em vaig llegir el 2on i el 3er llibre en les 2 setmanes del viatge) i visitar aquests castells em fipava!!

    No siguis tan vaga i explica coses!! Que se t’acabaran d’oblidar els detallets, que al final són la salsa de viatjar, el que fa que el teu viatge sigui diferent al de la resta de gent que ha anat al mateix lloc!

Leave a Reply

