Scottish Food

Aquests dies que tinc tanta feina de la uni penso molt en l’estiu, de tant en tant em dóna per revisar les fotos de les vacances i recordar els bons moments.
Avui que no estic massa fina m’he posat a mirar fotos i no em puc resistir a fer una entrada (ja que vaig deixar el relat del viatge una mica penjat!) amb fotos de la gran gastronomia d’Escòcia

HAMBURGUESA

HAGGIS VEGETARIÀ

UNA AMANIDA LLEUGERA (qui deuria pelar aquestes 3000 gambes!)

UNA COSA SENZILLA, FRUGAL!!!

GAMBES REBOSSADES

FISH & CHIPS (el gran orgull escocès)

BOLETS AMB CURRY (del millors plats que vam testar)

SEGONS LA CARTA, EL BISTEC DE BRAVEHEART

SALMÓ EN VENA!!!! (bullit, a la planxa, marinat, fumat…)

BAGEL…i altres esmorzars!

SEA FOOD (made in Oban)

I UNES SOPETES!!!

One thought on “Scottish Food

  1. QUina gana!!!! i jo fent dieta!!!

    Petonets i que et milloris!

    Avui ha sigut l’aniversari del Moha…. me l’he menjat a petons! I lo millor és que s’ha deixat 🙂

Leave a Reply

