Comença març!

Març, el meu mes!

El mes de la primavera, el lila i la dona i un xifra més en el meu calendari personal, vaja el meu aniversari!

Ahir 1 de març va ser un dia intens, inici de dos projectes ben diferents:

– Per una banda va ser un matí estrany, la il·lusió d’iniciar un repte personal en vers retrobaments que em porten a un passat i una etapa que m’esforço en oblidar.

– D’altra banda la coordinació d’una formació molt interessant. Un curs de monitors/es que promet ser una gran experiència i un alt aprenentatge.

El març comença amb força, que no decaigui!!!!

4 thoughts on “Comença març!

  1. Doncs espero que segueixi igual de bé maca!!!!! 🙂

    Sí, sí… Març té un color especial! Ja et felicitaré quan pertoqui!

    Un petóoo!

  2. Jo tmb et segueixo!! 🙂 espero que aquests nous projectes vagin mooolt bé! Sort i ànims!!

    Un petonàs

  3. Sílvia!!! quan de temps, si sí març violeta o lila o morat en tot cas un color emocionant!!!

    Alexia! jejeje quina alegria veur’t per aquests mons trollans!jeje. Està clar que els meus viatges només són escapadetes res a veure amb viure por ahí!!! petons i “ens seguim” 😉

Leave a Reply

