26 i sumant!!!

Avui és el meu aniversari!!!! SI, a mi m’encanta fer anys, m’encanta dir que em faig gran i atribuir tot els ais i uis a que són coses de l’edat!

Fa un any escrivia en aquest bloc, recent estrenat, com era passar un aniversari a l’estranger, concretament al Nepal!

Enguany, he celebrat el cumple en família, un aniversari molt més tradicional que diriem, tot i així ha estat un bon aniversari! Una fideuà, unes delicies de la sirena, un pastisset amb espelma i tertulies!!!

Gràcies aquestes coses que ara diuen TIC també ha estat un aniversari diferent ja que la meva BlackBerry no ha parat de sonar avisant-me de comentaris a facebook o twitter, per totes aquelles persones que s’han recordat de mi, mil gràcies!

moltes gràcies a la gent que ha dedicat un temps a pensar en mi i felicitar-me! Gràcies a la gent de la infància,

gràcies a les nenes de la uni,

gràcies als meus estimats joves Fuet,

gràcies als guais de l’encontro,

gràcies als super alumnes dels cursos de dires,

gràcies a les felicitacions més internacionals (tex-mex guys!!!),

gràcies a les amigues més incondicionals,

gràcies a aquelles persones amb les que tenim amics comuns,

gràcies a aquells que he conegut en situacions extranyes

gràcies a tots aquells que en un moment o altre no hem estat molt units, però que sempre tindré un bon record

gràcies aquella gent que ara és lluny i enyoro,

en general mil gràcies aquelles persones que en un moment o altre us heu anat creuant en la meva vida i heu fet de mi qui sóc!!!

GRÀCIES PER FELICITAR-ME!!!!

2 thoughts on “26 i sumant!!!

  1. Ei nina!!! moltes felicitats! una mica atrasades..peró sóc molt dolenta amb les dates😦 espero que haguéssis tingut un superdia!!!!

    ja veus…26…jajajjajaja que petita😛

    espero que tot estigui bé! estem en contacte ok? mil petons!!!!!

Leave a Reply

