Ara si… per fi!

Si!!! ara si que si! per fi, després de 5 anys, aquí una que ja és una llicenciada en Ciencies de l’Educació, en Pedagogia vamos! si ja sóc pedagoga, una d’aquestes figures que hauria d’estar a tota a reu però no hi és enlloc🙂

Avui m’he convertit en una persona formada, culta, amb una carrera universitària, ara si, ja tinc tota la credibilitat per parlar d’educació i que la meva opinió sigui ciència!!! juas, juas, juas!

Fora conyes, avui estic contenta i sóc feliç! ara a pensar en noves etapes, iniciar projectes i emprendre nous reptes!!! Alguna suggerència? perquè la veritat es que vaig una mica peix amb el meu futur!!!

Leave a Reply

