dia cocinilles

Avui m’he despertat amb ganes de cuinar, així que aprofitaré el dia per fer una mica de neteja, comprar unes quantes coses (per internet, of course) i cuinar!!!

De tant en tant em dona per fer alguna provatura amb alguna recepta que m’ha caigut a les mans. Avui em platejo fer un plat amb el que ja tinc força traça (puré de carabassa) i provar de fer unes galatetes!

Com que les galetes no les he tastat i no sé si quedaran bones, m’espero a penjar la recepta, però el puré és un èxit assegurat, així que aquí va la recepta:

INGREDIENTS

1/2 carabassa (bé depenent, si és molt gran un quart i si és molt petiteta doncs sencera!)

1 patata blanca

1 litre de caldo de verdures

1 ceba

un polsim de pebre negre

sal (al gust)

PREPARACIÓ

– posar el caldo a bullir. Pelar i tallar la ceba, patata i carabassa i afegir-les al caldo. Un cop estigui tot fet, força tobet, passar-ho pel mimipimer!!! Afegir la sal i el pebre negre!!!

Salut!

One thought on “dia cocinilles

Leave a Reply

