Yes, I can!!!!

Buenooooo, doncs ja estic apuntada a clsses d’anglès!!! i gratis tu!, com ens mola això als catalans🙂

A mode informatiu dir que jo havia estat mirant acadèmies d’anglès i havia trobat una força barateta (100 dollars la setmana a 4 hores diàries), comparat amb altres molt rebé, ja que la resta no baixava de 300 dolars la setmana per les mateixes hores o menys…en fi, jo ja m’havia decidit a fer un mes intensiu a una acadèmia o com a mínim un parell de setmanes abans de começar amb el voluntariat o veure’m en cor de buscar una feina.

Així doncs, disposada i a punt per fer la inscripció, la noia de la recepció, amb veu baixeta i procurant que no se l’escoltés molt, ens va fer saber que un parell de carrers més amunt hi havia un centre on feien classes gratis!!! Olé vaig pensar i després de agrair-li profundament vam marxar dos carrers més a munt a veure que tal.

El centre és un City College, i podria ser el més semblant a un casal o un centre cívic, però on també fan cursos preparatoris per a la universitat…bueno coses rares (i molones) que tenen aquí. El fet és que fan classes de diferents nivells, durant dos hores el dia. El curs al que m’he apuntat dura fins al maig…així que ja em quadra amb el temps que volia estar estudiant (al juliol comença un altre curs, per si també el necessito🙂 ).

Avui he tingut l’exàmen de nivell i ostres feia molt que no passava tants nervis. L’examen ha durat 2h i 30 minuts, un infern! primer un listening i després un reading… En el moment ja et donàven la teva puntuació, el nivell, la classe i l’horari en el que vas, tot pim pam, que ja sé sap que els temes burucràtics els enllesteixen ràpid!

Així que després dels nervis, he tret una puntuació nefasta al listening i el top en el reading, resultat???? vaig al nivell 4 de 8 nivells, no està mal, podria ser pitjor!!! jajajaja! Demà ja tinc classe, a les 10:15 puntual a la room 201, a veure que tal va!!!

Afegir que fent l’exàmen he conegut a dues espanyoles i ha estat bé xerrar amb elles i intercanviar telèfons per si sorgeix fer unes birretes i sobertot de quelcom que estic molt orgullosa i és que quan he sortit de l’examen he tornat jo solo cap a casa…pot semblar una tonteria, però ha estat el primer dia que per fi he caminat pels carrers amb la sensació de “vaig cap a casa”.

4 thoughts on “Yes, I can!!!!

  1. Eiiii! doncs després de l primera classe la profe m’ha agafat per bnda i m’ha dit que puc fer més de dos hores, així que m’he apuntat a 2 classes més, una com la que ja vaig més d’hora, a les 8:15 i l’altre que només és per millorar la pronunciació i parlar!!! així que en total faré 5 hores diàries de classe!!!! i gratis🙂 jjajajaja

  2. què bé!!! estas fent un intensiu a tope! El Sergio està preocupat perquè diu que en 4 dies ja parlaras anglès i a ell li haurem de traduir… jajajjaja

Leave a Reply

