Movilitzacions

Si, si perdó, ho sento molt, sé que espereu en candeletes els meus escrits, però els que em coneixeu sabeu que si em poso a veure series em torno boja i no existeix res més al meu voltant!

Com ja havia comentat, tenia ganes d’escriure pensaments i reflexions sobre les movilitzacions i manis que s’estant vivint a Catalunya, i que jo visc (bàsicament llegeixo) des de la distància. Pensava fer aguna espècie de comparació amb els moviments que estic vivint aquí a San Francisco, també des de la distància…

Però finlment he decidit que no, no em posaré en plan reflexiu, ja que m’hauria d’extendre massa, i al cap i a la fi acabaria dient quelcom semblant al que vaig comentar fa un any. (Si he evolucionat poc…)

Així doncs de les movilitzcions només diré que ànims a tota la gent que diàriament treballa per construir un món millor i que recuperant unes grans paraules d’un gran filòsof  Els petits canvis són poderosos, Capità Enciam . Sàvies paraules a les que sovint ens hem d’aferrar per creure que el que fem serveix d’alguna cosa!! Anem  poc a poc perquè anem lluny!!!!!

D’altra banda deixar-vos unes imatges de la “vaga general i la mani” que va haver a San Francisco el 1 de maig. Com tot el made in USA es va caracteritzr per: color, motivació, shows, eslogans senzills i rima fàcil, motivació, gran intenciatat, espectacle i per si no ho he dit MOTIVCIÓ malgrat no superèssim les 500 persones!!!

One thought on “Movilitzacions

Leave a Reply

